עגלת קניות

סגור

השכרת סירה בכנרת

השכרת סירת סקי בכנרת עם נהג (משיט)

אצלנו במועדון Blue Wake ניתן לשכור סירה ייעודית לגלישת סקי מים, מקצועית וחדישה ליום של כיף בכנרת הכולל שייט חוויתי במי הכנרת. השכרת הסירה בליווי משיט מנוסה, כולל לימוד גלישה, כל הציוד הנדרש לגלישת סקי, רישיונות וביטוח מתאימים.

השכרת הסירה עם משיט מטעמנו בלבד (לא ניתן להשיט את הסירה באופן עצמאי).

מה כוללת השכרת סירה בכנרת?

Nautique G23 Bluewake

סירת סקי מקצועית

סירת סקי חדשה מקצועית, מפוארת, מרווחת וייעודית לגלישת סקי. כולל משיט מנוסה ולימוד סקי. לא נדרש כל ידע או ניסיון גלישה קודם!

Super Air Nautique GS22 1211

ציוד גלישה איכותי

ציוד מקצועי לכל סוגי הגלישה (סקי מים, וויקבורד, וויסקרף) של היצרנים המובילים בתחום, אותו אנו גם מייבאים ומוכרים בחנות שלנו. בסירה יש את כל הציוד הנדרש ואפודות הצלה לכל הגילאים.

Learn

הדרכה לגלישת סקי

בואו ללמוד אצלנו איך לגלוש מאחורי סירה - וויקבורד, וויקסרף וסקי מים, סגנונות גלישה שונים ומהנים במיוחד. המדריכים שלנו מקצועיים, מנוסים ואדיבים בעבודה עם גולשים, גם כאלה ללא ניסיון וזאת במטרה שכל אחד יצליח בסוף היום לגלוש.

איך זה עובד?

נצא בבוקר מהרציף, נשוט בכנרת, נלמד לגלוש מאחורי הסירה בסוגי גלישה שונים (וויקבורד, וויקסרף, סקי מים), נקפוץ למים, נשתולל ונהנה מאווירה מחשמלת.

הדרכה מקצועית לגלישה

ציוד גלישה איכותי

צידנית לכיבוד ושתיה

מערכת שמע מתקדמת

היתרונות בהשכרת סירה בכנרת

זה פשוט הרבה יותר זול

לרכוש סירה עולה כסף, והרבה. במקום לקנות סירה במאות אלפי שקלים ולתחזק אותה בעוד כמה אלפים - ניתן להגיע למועדון שלנו וליהנות מסירות חדשות ומשוכללות הכוללות את כל הטכנולוגיות האחרונות.

להגיע מתי שרוצים

בעלי סירות מחוייבים להשתמש בסירות שלהם בתדירות גבוהה כדי להחזיר את ההשקעה. בהשכרת סירה ניתן להגיע מתי שרק רוצים, בלי מחוייבות ובלי כאבי ראש. פשוט מתקשרים אלינו ומתאמים הגעה.

בלי דאגות

הסירה שלנו פשוט מחכה לכם במים, מסודרת ונקייה. לא צריך לדאוג לתחזוקה או לניקיון של הסירה לפני ואחרי כל שימוש. לאחר סיום הפעילות אפשר ללכת לנוח 🙂

לא צריך להוציא רישיון

הסירה שלנו מגיעה עם משיט מקצועי ומנוסה, אשר יודע לתפעל את הסירה בצורה המיטבית. לכן לא נדרש להוציא רישיון משיט ואין צורך ללמוד את הטכנולוגיה המורכבת שיש בכל סירה חדשה שבאים לנהוג עליה.

סירות המועדון שלנו

הסירות שלנו במועדון הן חדישות, מפוארות ומתקדמות – מיועדות במיוחד עבור גלישת וויקבורד, וויקסרף וסקי מים.

NAUTIQUE G23

סירה חדשה ומפוארת מודל 2023 – היקרה, הגדולה והמרווחת ביותר להשכרה בכנרת!

סירה באורך 23 פיט המתאימה לעד 12 אורחים בנוחות + צוות (15 אנשים סה"כ). סירה עתירה בטכנולוגיות ומערכות מתקדמות שמטרתן לייצר את הגל הטוב ביותר לכל סגנון ולכל רמות הגלישה – מגולשים חסרי ניסיון ועד גולשים מקצועיים.

סירה זוכת פרסים שנבחרה במשך 7 שנים ברציפות כסירה הטובה ביותר לגלישת וויקבורד ו- וויקסרף. זהו הדגם המדוייק המשמש גולשים מקצועיים בתחרויות הגלישה הנחשבות ביותר ברחבי העולם.

SUPREME ZS212 2023

הראשונה מסוגה בארץ! סירת סקי מפוארת, מתקדמת ומפנקת, בעלת יכולות ורסטיליות לכל סגנונות הגלישה. סירה גדולה ומרווחת באורך 21 פיט המתאימה לעד 9 אורחים בנוחות + צוות (12 אנשים סה"כ).

הסירה מאובזרת באמצעים טכנולוגיים חדשניים ליצירת ועיצוב גל המתאים הן לגלישת וויקסרף, גלישת וויקבורד וגלישת סקי מים.

סירה אופטימלית למשפחות וקבוצות קטנות, המייצרת גל מקצועי לגולשי וויקסרף / וויקבורד בכל הרמות.

השכרת סירה בכנרת - הבילוי המושלם

מתכננים יום כיף או בילוי בכנרת זוגי, משפחתי או עם חברים? במועדון Blue Wake תוכלו למצוא את השילוב המושלם של השכרת סירה עם משיט ואתם נהנים מהאווירה ומסקי מים מאחורי סירה.
השכרת סירה בכנרת יכולה להיות יום בילוי בפני עצמו או כחלק מחופשה בצפון שבה תוכלו לשלב מספר שעות של חוויה מטריפה של מים, סקי וחברים.
השכרת סירה בצפון הינה חוויה חלומית לכל משפחה/זוג או חברים המבלים חופשה בצפון או מתכננינים טיול של יום אחד.
צרו קשר ונשמח לייעץ לכם בבחירת המועד המתאים ושאר הפרטים הרלוונטיים לפני הגעתכם לשייט אצלנו בכנרת.

מעניין? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אל תדאגו, אין שום מחוייבות

תפריט נגישות

גלול למעלה